2011/11/26

Rozdział 3.

... Poczułam perfumy, których zapachu nie znałam. Odwróciłam się i ujrzałam uśmiechniętą twarz Zayna.
- Zayn, co ty robisz ? - spytałam próbując znaleźć wzrokiem resztę.
- Nudzę się więc chciałem spytać czy zagrasz ze mną w air hockey'a 
- Jasnę, uśmiechnęłam się. Podeszliśmy do dużego stołu, chwyciłam taki jakby kij do hockeya i zaczęliśmy grę. Oczywiście pierwszy raz ja zdobyłam bramkę czego nie dało się uczcić kilkoma podskokami.
- Nie skończyliśmy - oznajmił. Niestety brunet zdobył kilka bramek, które nic mu nie pomogły. WYGRAŁAM ! Śmiałam się z niego cały czas.
- Masz piękny uśmiech - powiedział.
- Wiem i dzięki - zaśmiał się
- Nie wiesz co z Harrym i .... - zaciął się
- Courtney ? Nic, przecież on ma dziewczynę. Był zdziwoiny
- Harry ?! Żartujesz przecież on jest sam
- Courtney powiedział co innego...
- A ty ? - spytał po chwili ciszy. 
- Pytanie retoryczne ? - uniosłam jedną brew
- Nie ? Jak ja - uśmiechnął się - Spotkajmy się o 16 na 11 piętrze - dodał po chwili
- Po co ? - wsiedliśmy do windy
- Będziemy śpiewać bo jakiś konkurs tańca jest - na jego twarzy zagościł grymas.
- Kocham tańczyć - odp. wysiadając z windy. Otworzyłam drzwi
- Do zobaczenia potem
- Pa - pocałowałam go w policzek. Był zaskoczony. Kiedy usiadłam na łóżku uświadomiłam sobie co zrobiłam. Pokazałam mu, że mi się podoba. Nie chcę po raz kolejny zostać zraniona. Nie chcę !
__________
Prawdopodobnie nie ma mnie dzisiaj w domu więc to rozdział dodany automatycznie. 
Komentujecie ♥
Przepraszam za błędy i, że Was nie poinformowałam ;*

2 komentarze:

  1. awwww ♥ fantastyczny rozdział ;D choć trochę krótki ;( jestem ciekawa, czy ostatecznie główna bohaterka będzie z Zaynem ;D [btr-here-with-me]
    @Kramel97

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu. Zayn jest słodki, tylko ciekawa jestem co zrobi teraz główna bohaterka :D Czekam na następny ;3 [help-me-see]

    OdpowiedzUsuń